VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

The phonehouse

Kategori:

 
The Phone House har jag bara hört bra om, jag har vänner som är kund där, och har följt med när dom behövt lämna in sina mobiler eller liknade, och just personalen här i sala är otroligt trevliga och hjälpsamma, så när jag i framtiden kommer ta ut en ny mobil så kommer jag blir kund hos Phonehouse.
 
Jag är stort fan av Samsung mobilerna, jag har alltid varit nöjd när jag ägt en samsung mobil,
Just nu har jag samsung galaxy s II, var nära på att byta den mot samsung galaxy s III men jag gilla inte riktigt formen på s 3an, men nu sitter jag har och väntar på att få se samsungs framtida mobil som spekuleras att den ska heta s 4a. 
 
Jag rekomenderar samsung s2 då jag aldrig haft något riktigt stora problem med mina, jag har råkat tappat den ett antal gånger, och även tappat den ner i vatten, och det ända som hända var att ljudet var lite dåligt till en början men nu så funkar den fullt ut igen.
 
 
Känner du att du vill ha en lika mobil? Gå in och kolla på Phonehouse för att få ta del av deras otroligt bra erbjudanden som dom har, dom har stort urval av olika opratörer, jag gillar därimot tele2, men tele2 kanske inte passar just dig, så gå in och upptäck vilken mobil som passar dig, med det bästa opratören.
Du kan även ringa eller besöka deras butiker för att få direkt hjälp om du inte riktigt vet vad dom passar dig bäst.
För det kommer jag göra!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: