VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

bad fira jobb o annat

Kategori:

igår efter jobbet drog moa, emma, tessan o jag till viggan och bada. första gångwn för iår jag hoppa i utan att känna på vattnet :D

sen idag var jag ner och käka med moa o mormor på stan.
mot kvällen åkte vi förbi färnebo hämtade madde och s3n mot viggan igen :D vart typ 2hs bad :) riktigt skönt. simma en del också.

ska försöka simma mera. bara de kan bli av med bakteriena som är i monsan så kan man cykla dit.
slipper man åka ända till viggan :)

snart blir det lite nuggets sen sooova.
imorgon blir det upp tidigt och slå igång en tvätt. damsuga skura golv. springa med soppor duka fram moas tårta. innan moa och mormor anländer vid 2. då blir det firas :) sen vet jag ej vad jag mer ska hitta på. mem blir säkert nått skoj.

sen jobb på torsdag och även vårat torsdags möte. SUCK. avskyr ärligt jobbet på torsdagar. men tur de bara är en dag i veckan :).

nej käka o sova var det.

byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: