VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Jul. 18, 2013

Kategori:

puuuh. jag är rätt slut som männisla nu känner jag. denna värme sen denna jobb vecka med massor med jobb. gör det inte lätt alltså haha.

men man ska vara glad att man har ett arbete iaf.

har tagit åt mig att baka morotskaka i mängder till jobbet. ska göra det nu när jag är ledig i helgen. hoppas att dom blir bra...

vi ska även ut och grilla massa i järndammen på lördag. ska bli skoj.

idag sluta jag hyfsat tidigt på j8bbet. vart kvar lite extra men så är de ibland :)

stog o rökte på jobbet. och så hör jag någon roppa VERONICA glatt men tyst. då såg jag mirris med sin dagmamma. så jag gick och kramade om henne. saknat den gulliga ungen massor. märks att vi inte ses lika ofta. för idag fick jag mig en kram direkt. behövde ej tjata som förr haha.
det gav mig faktisk extra energi idag.
tänk vad barn kan ge en mer energi ibland :)

måste försöka finna tid att träffa emmsaan och hennes familj nu när jag är ledig.
kramas och busa med barnen. !!!!

nej nu mpste jag in i duschen. se ett avsnitt av skilda värdar och sedan hoppas på att jaag kan somna direkt!

byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: