VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

kanon helg!

Kategori:

haloj
denna helg var min lediga helg!
och lördags kvällen spenderade vi med våra 2 underbara bästa vänner Emma o Eric.
vi käkade middag. spela spel och bara umgicks helt enkelt :)
maten var lila juvlig som valigt. emma skulle vara med i någon kock tävling alltså :)
detta gör vi snart om hoppas jag.

idag har vi bara slappa.
skönt att bara få vara. för imorgon ringer kl till jobb.
men sen är jag ledig igen hihi skön vecka :)
ska följa med emma till nosses eller passa barnen.
sen tänkte jag hinna med att klippa mig. sen kommer svärmor hit över helgen och rövar med sig älskling :) han ska fira sin kusin som tar komf.

helgen därpå så ska vi åka upp tiöö ssthlm igen för då fyller hans kär mormor år. och sedan kommer min kusin och mormor hit haha.
det är mycket som sker :)

nej nu måste jag hoppa in i en dusch sen kolla lite rederiet innan jag det är sov time :)

hoppas att s4an kommer imorgon :)

byebye Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: