VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Apr. 26, 2013

Kategori:

idag var det sista gången jag fick krama dig.
du kommer alltid att finnas kvar kära Disel
vem ska nu komma som en tokig galning när mam kliver in genom dörren? vem ska man nu behöva säga åt att ta det lungt.

att kliva in förr ditt hemms dörrar kommer vara tungt. att inte få den glada välkommnandet av någon som ALLTID ger en. vad det än är!

att få gosa hejdå med dig idag var jobbigt
kännde hur jag fick dra tillbaka mina tårar för att inte visa.
när jag gick så kom allt.

jag hoppas att du får det bra dit du kommer.
det sista jag viska i ditt öra. glöm inte bort det. och för vidare min hälsning♥

må du vila i frid älslade disidisel.
du kommer alltid att finnas kvar i tankarna.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: