VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

slapp dag? eller tvärt om?

Kategori:

hejhopp.

idag är de söndag. och de betyder slapp dag för min del. eller slapp och slapp. jag lär tvätta jobb kläder. göra matlådor städa för veckan osv. så vi ändrar till fixa hemma dag ist :)

åkte en snabbis hem till mig då jag skulle ge bort min stora tjockistv till en som kom och hämta. så nu är den borta. känns skönt att slippa bära ner den när jag ska flytta sen :)

igår vart det hem till uderbara familjen alexandersoon/westling :)
vart oplanerat bjuden på fin middag som vi käkade på deras altan. ur mysigt. sen köpte jag lite kvälls mys. och så kom även määädie över dit också.
killana kolla på hocky osv. medans vi tjejer hade våra sjuka saker för oss hahah. mycket skartt och galenskaper iaf :)

nej nu måste jag in och slå igång spisen. blir mos köttbullar och brunsås :) mums.
sen glo rederiet. duscha plocka fram till jobbet sen sova.

byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: