VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

woho :-D

Kategori:

idag har jag slöat till en viss del. är fortfarande sjuk as hell
men de borde gå över.
näsan svider as mycket pga jag har snytit mig så mycket"

pappa kom förbi och åt mat. sen drog vi till västerås för att köpa bilbatteri.

sen åkte vi hemmåt och då kom nordborg och hjälpte mig sätta i skiten. så nu funkar den wiiiho. danke dank :-)

sen har jag bara slöat försökt komma till ro så att jag får sova. men väl nu har jag lagt mig och de kommer nog ta ett bra tag innan jag somnar pga förkylningen.

sen har jag prata massor med emzoon de får vi inte glöma :-)

nej fortsätta se på andra avenyn och sen försöka sova.

Natti natt
Veronica

no controll. just saying! ;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: