VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Will it starts all over?!

Kategori:

fick nyss ett samtal som gjorde mig irriterad. imte irriterad för att jag nämns och talas om med osanning utan att andras käraste blir inblandade. och detta är helt utan vetskap om vad som är sant eller falskt.

att sitta och antyda saker och berätta det vidare är helt sinnes sjukt.

jag tycker detta är tråkigt. men har bara väntat på detta. och jag vet nu vad folk går för. tur att jag har dom kära få vänner jag har att luta mig tillbaka till.
tid är något som rullar hela tiden.
varför hänga upp sig.

men lär känna mig. lär er om vad jag värderar och inte. bara ett tipps.

men nu ska jag nog ta och försöka sova.
imorgon kommer emma över för att sno lite film och säkert dricka lite kaffe :-)

ByeBye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: