VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Västerås!

Kategori:

går sov jag rätt länge. Älskling väckte mig och fråga om vi skulle åka mot västerås.
så jag gick upp ringde mamma för att se om hon var hemme.
och det var hon. så vi fixa och bar ner Andrés gammla tv och körde mot mamma.
sen fixa vi upp den och så.
hon vart jätte nöjd. så nu slipper hon sin tjocktv hahaha.

så hjälpte vi och ränsa datorn och dona innan vi åkte till ica maxi för att handla.
tog ett tag innan vi vart klara. för vi fick såklart stickprov. så det var bara packa upp och ner. men såklart var vi prickfria :-)

så idag blir det ta det lungt.
ska snart åka och in handla saker till bakning.
ska baka morotskaka, snoddas, kanel/vanilj bullar och sen ska jag testa på att baka något mat bröd :-D.
får se om jag bakar allt idag.
sen blir det taco mys ikväll.

älskling börjar bli sjuk stackarn.
och jag är fortfarande sjuk men börjar bli på bättringsvägen iaf :-)

nu sitter jag och ser astrid lindgren filmer. så skoj att se dom filmerna. tröttnar aldrig :-D

nej ta och se lite film sen åka och shoppi shopp.

byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: