VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Mys dag.

Kategori:

idag agera jag barnvakt. Emma o Eric lämna Emilio runt halt ett hos oss.
massa bäbis mys. men eftersom har är förkyld så sov han mest.

vid fyra kom nordenburg med lilla mirris också. så fick en glad busig tjej hit. massa toligheter hihi.

snällt av dig nordborg som körde hit henne. slapp jag gå ut massa i kylan och bli mer sjuk.

vi käka mat och mös vid tv. och mirris hitta på massor. tog lite kort på mirris när hon fick flygande hår av soffan haha. det var jätte kul tyckte hon.










tänk vad barn kan få en att glömma ala besvär och bara få en att må bra. att höra deras skratt och kommentarer. så underbart.

tur jag har alla dom barnen i mitt liv som jag har <3

efter jag agera barnvakt så åkte jag med Emma o Eric. sen drog jag och Emma till dalhems lägenheten. hon skulle skriva upp ALLT som skulle kastas och skriva ner värdet på det.
och när Emma räknat ut allt. så vart det massor av pengar.
tänk att saker kostar mycket mer än vad man tror. helt sjukt.

sen nu så ligger jag hemma i sängen. är super trött men hjärnan vill inte koppla ner.
är nog pga förkylningen.

nej sova till andra avenyn.

natti
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: