VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Heldag med Älskade <3

Kategori:

idag har jag och älskling gjort en massa mys.

kom hem tidigare från skolan då saker inte blir som planerat men det kan jag blogga om senare.

eftersom det vart tidigare så åkte vi in direkt när jag kom hem för att vi skulle hinna med bio kl 14.30.
så vi parkera i skrapan och skulle gå till kinan mitt imot bion. men det var så mycket folk där så vi gick upp till hong kong ist.
och jag älskar den kinan. då min familj o släkt alltid käkat där förr när kina var mer speciell mat. förr käka man inte det lika ofta som nu.

efter vi käkat och så gick vi in på leklust och kolla lite. eftersom älsko gillar modeller och jag vet att dom hade mycket förr. så ville jag fördriva tiden och kolla lite där :-)

sen bar det av till bion. men den öppnade såklart inte förren prick 2 så vi stog och frös i 20 min innan vi vart insläppta.
när vi väl kom in så köpte vi allt och sen satte vi oss och kolla på The Hobbit 3D.
SÅ HIMMLA BRA FILM... längtar tills nästa kommer. och de är ju såklart ett år tills dess suck suck suck. men som man brukar säga. väntar man på något gott väntar man aldrig förlänge :-D

efrer det åkte vi till mediamarket och beställde älskos TV. vart 50tum 3D. så nu blir det nice bio time at home :-D.

älsko kom med ideén att åka och hälsa på familjen forslund. så vi stack dit.
har inte träffat dom på länge och det måste vi ändra på. men var så mysigt när jag klev innanför dörren och Elvis utbras glatt VERONICA och gav mig en kram.
Sebastian var blyg och kännde inte igen mig men han är ju bara 2 och jag har inte varit närvarande så mycket under dom åren.
och Saga är ju tonåring. så fick fråga efter en kram.
Dom 3 älskade barnen är så mysiga och kärleksfulla på sinna sett :-) så glad att se hur stora dom blivit men även tråkigt att jag missat så mycket.

men att knappts träffats har inte förändrat något. Vi kan prata som förr. vi behöver inte börja om. och det är så det ska vara om det är äkta<3

blev massa prat och gott skratt. Janet och Tobbe bjöd såklart Älsko på massor med dricka. så han vart lite rund om fötterna. hahah

nu har vi kommit hem och ligger i sängen. ska snart slå ihop mina ögon för imorgon blir det handla. städa massor och söndag blir det bjuda pappa o bror på middag hos älsk och bingolotto på det hahah.

nej
nu får de räcka för detta inlägg.
ska försöka bli duktigare på att skriva haha.

ByeBye
Veronica




Kommentarer


Kommentera inlägget här: