VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

full fläkt i galenskapens skratt.

Kategori:

hej ho.

kom hem för ett tag sedan från emzzoon och eriiiccco.
har varit där i några timmar idag och barat pratat av oss och skrattat.
när jag skulle åka till henne så starta imte bilen. som tur var så skulle erik nordenbuuurg åka dit så fick åka med honom. så snällt av honom.
skulle åkt hem med honom också mem emmzoon ville ej bli av med mig haha så hennes eriiicoo fick köra hem mig ist.

så ligger här isängen och hör hur älskling ligger och snarkar.
kl ringer 7. för imorgon är det premiär i järndammen. men take på att bilen är död så kommer jag nog inte kunna delta i det. får se imorgon hur det blir.

sedan runt 11 kommer Andrés mamma och hennes karl hit. ska blir trevligt att träffa dom igen. dom ska hjälpa till att fixa upp tv och hyllor osv.

så skulle behöva sova lite känner jag.
så sla lägga mig och se på andra avenyn och hoppas jhon blund tittarförbi.





natti natt
Veronica


the good ones will always kick the bad ones in the ass. just think on that when u use side! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: