VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

blablabla tjötjöttjöööt

Kategori:

hejho!

denna vecka har inte börja direkt bra. skulle lämna in min kära bil för att fixa så den blir godkänd.
dom ringde snabbt tillbaka och sade att det var slut på mina brosmskivor sen var det något med handbromsen.
så det gick på flera mer tusen att fixa det.
pappa lade ut åt mig som tur är. men känns så tung. det är så många tusen. men jag betalar av. han får 500 imånaden. så nu kommer jag vara i inre dep koma. men men kör man en bil och bilen blir dålig får man stå sitt kast :-).

blir nog bra till sommare. nej juste då behöver jag sisodär 1300 till för att köpa 2 nya sommar däck då dom är helt slut. suck. aja sånt är livet.

fick iaf höra att Emma o Eric lyckades få igenom deras krav ang misslyckad sanerimg av asbetsen. så nu tror jag att en stror sten lätta för båda. och jag är så glad för er skulll.

nu hoppas jag att jag har lila tur. att det vänder för mig också. mem en dag gör det väl det :-)

har mina nära och kära. det räcker.

fick även gosa böbis idag. då Emilio.var här medans dom hade möte. mysigt




har nu varit utan RedBull i 15 dagar. wooohoo.
så fort jag hör ordet bara vattnas det i munnen hahah. men redbull har varit en stor bov i mity ekonomiska. plus att det gick till överdrift. så nu ska jag bli fri det. kanske ska man sluta röka också? hmm får se.. en dag ska jag iaf sluta och jag hoppas att det blir innan man fått komma till ett av stegen här i livet :-).

ang skolan så blir det hoppa av. har inte ekonomi innan till att köpa böckerna. och har vekligen inte pengar till det nu heller. men jag kommer säkert plugga längre fram i livet. om man inte hittar ett jobb som är tryggt och bra innan dvs.
för det var otroligt skoj att sitta och lösa uppgifter igen haha.

då tänker säkert ni som läser - men det borde du ha tänkt på innan, att böcker kostar.
ja egentligen borde jag ha tänkt på det. men när man söker borde dom ge info ang det. och speciellt på uppropet, så man slipper se ut som ett fån när man kommer till första letionen.
men det var det inte.
har ringt till andra skoloor för att se vad dom har för böcker osv så att jag kunnde låna emmas gammla. och hon hade någon bok bara. men men har många år kvar att leva så det ordnar sig :-)

så dagen har varit svajande och inte fullt rolig. mycket känslor det varit den senaste tiden.
har tagit saker fel och blivit irriterad på saker osv
men allt är löst och jag hoppas jag kan få bli den gammla vanliga oigga och glada Veronica igen.
men jag behöver nog bara få vara. var med mih själv och få bråttas med tankarna som är.

har precis tagit mig ett varmt bad och bara kopplat av
så nu sitter jag med huvudvärk ist hahaha.
lagade köttgryta och den vart god. dock giööade inte jag grytbitarna så jätte mycket
men jag hat iaf lagat något jag inte ofta gör :-)





så nu blir det ta lite glass med älskling och få mer huvud verk haha. sen ringa Emzzzzoooon och snacka lite dynga och höra mer om dagen :-)

nu fick ni allt mycket att läsa.

byebye
Veronica


du är det finaste, umderbaraste och ja allt
älskar dig så otroligt mycket. är så glad att det vart vi igen
<3<3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: