VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Västerås

Kategori:

Hejsan hoppsan, idag så böna jag om att få gå upp en timme senare när älskling försökte få liv i mig hahah, och duktig som jag var så stog kl på 10.59 när jag gick upp hahaha, så behövde bara ha lite mer sömn :D
 
Vi tog och åkte mot västerås för att umgås med mamma och moa.
Men först så åkte vi till rusta, och sen gick vi in på en djuraffär brevid.
Vi fynda lite, hitta en as cool söt sak sm jag var tvungen att köpa till kära mirre, så hoppas hon tycker precis som jag hahah.
 
Vi fick även mat hos mamma, var mumsmums.
Sen så spela vi lite yatzy, och såg på melodifestivalen.
Förstår varför jag inte följer den skiten, då jag enbart gilla en låt, och skratta åt en hahaha, men resten var ju bara skit!
 
Efter vi hade hört alla låtar, så beslöt vi att åka, för vi båda var sega och vi skulle in och storhandla på icamaxi hälla!
Så skönt att gå där med scanen när det knappt är någe folk!
Ska nog alltid åka dit en lördag kväll innan dom stänger hahaha.
 
Sen rulla vi mot kära sala, och ringde så klart älskade Emma, och vi åkte över dit en snabbis, och snacka lite och André kolla runt i deras sniiiiga hem :D
Är så avensjuk på deras hem, och det har jag nog sagt till dom flera gånger ahhaha.
Men iframtiden kommer vi nog lyckas ha lika snyggt :D Har ju emma att rådfråga då hahaha !!
 
Vart lite planerat när vi var där!
På torsdag blir det troligen Barnvakt på kvällen!
Sen på fredag blir det fin fin middag alla 4a :)
Sen kanske i morgon så ska jag åka med till stallet, om eric ångrar sig, annars åker jag kanske dit iaf och tittar hahaha, får se :)
Blir så sugen på att rida också, men jag har ingen kundskap men man kanske kan lära sig iframtiden :D
 
Nej sitter här och trycker i mig socker, när jag snart ska försöka sova, och det är ju inte bra hahah.
Men de är ju så gott!
OCh nu när det äntligen finns nå gått hemma hahah.
 
Nej kolla runt lite på nätet, sen sova!
 
byebye
Veronica
 
Vi Fick denna finna blombukett, av min kära kusin moa, Så fin!
Ska ta och hänga upp den på tork om några dagar!
 
Älskar att ha torkade blommor, tror jag fått de av min mor hahah :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: