VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Time will tell!

Kategori:

Idag har jag inte haft så mkt att göra.
Har plocka lite osv.
 
Har kanske åkt på magsjuka, då jag inte mår något vidare alls. resen av detaljerna behöver jag nog inte gå in på :P
Men skulle ha gjort alla hjärans dag kort med Emma, men eftersom jag inte känner mig säker, så varnade jag henne och avboka det.
Så jag har börjat gjort ett kort, som ligger på tork nu.
Har ingen talang alls i de där, men jag försöker iaf, det är kul att försöka komma på ideer och klistra osv :)
 
Ska fortsätta med en foto bok jag har hemma,
Sen när jag får pengar så ska jag kanske köpa mig en till bok och göra om mina 2 underbara gudbarn Whilma och Lucaz :)
Måste jaga bilder och besälla hem en massa innan bara :)
Har visserligen en massa hemma på iaf whilma, men det är ju unika, behöver ha dubbletter så man inte gör fel osv så går kortet förlorat :)
 
Ska även jaga efter en sak, sen ska jag skicka iväg ett stort paket, Undra vilken adress det stora paketet kommer att komma till :D
Det visar sig.
 
Nej nu är det familjen anorlunda på tvn. måste kolla på det då jag läääängtat efter att det ska börja igen. Dock saknar jag mirka och hennes stora familj. men men.
Sen är det de okända, som är ut i möklinta, få se vad de är för läskigt :D
 
Byebye
Veronica.
 
 
 
Jag förstår inte!
Ge mig svar!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: