VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

mycket myck nami nam.

Kategori:

hejhopp.

idag har de varit en underbar dag. solen lös som bara den och det varbinte kallt alls.
så jag fick kännsla av att ta tag i en stor städning. kasta ut älsklingens alla mattor och täcken osv..

sen var de bara att damsuga o skura. vi har dock hallen kvar att görs mel de fixar vi imorgon.

vart att baka bullar också. och dom gick väl att äta. har iaf gjort bättre bullarn ahah.

när bllarna var klara så plocka vi med några och gick över till conny. där alla i de gänget höll hus. vart massa prat och kolla på emma som sydde :-)

var inte lång stund. för hade helt glömt att laga middag idag så vart att laga mat kl 22.00 på kvällen hahah.
och nu ligger vi och ser på mansterchef och ska försöka sova.

imorgon vet jag ej vad som sker. känner mog hängig. jag HOPPAS att jag INTE är pågång att bli sjuk igen ... jaja

nej de va ett kort inlägg från mig :-)

natti bey.
Veronica

Finns det bara intresse från en sida kanske man ska ge upp. man måste ge och ta lika mycket för att vänskaper ska fungera...
det tär på en när man försöker så gått man kan men får inte ens ett livs täcken. svider inombords..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: