VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Kanon vecka*!

Kategori:

förra veckan har varit skit bra!
 
fått reda på att jag troligen får en anställning nu i maj!
Om jag klarar tiderna, och det är klart jag klarar tiderna,, man vill ju få in mer pengar!
 
Sen så har bästa Miranda fylllt hela 4år =)
Så stort grattis till dig sötunge.
 
 
Sen i lördag var det helmysig kvgäll hos Emma o Eric.
Vi vart bjudna på mat, suchi (stavning) hahah
Och förätt och massa.
Så himla gott, och Emma är ju kung på att laga mat :D
Sen vart det att fixa naglar, och bara umgås.
Tror vi åkte från dom vid typ halv 4 hahah.
 
Detta får vi göra om i framtiden, fast vi kör att vi delar ist ;)
 
 
Så här vart naglarna, as nöjd.
MEn så ovan så jag kanske slavar mer än vanligt med att skriva hahah...
men försöker att fixa haha.
 
Nu så har andy besök av sin vän..
*Dom ska nörda som vanlogt haha..
Så idag så blir det nog åka över till emma och umgås..
Men först ska jag se på lite oc. och sen laga käk innan jag drar.
måste även kolla om emma är hemma..
 
byeye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: