VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Hallo i snö vädret!

Kategori:

Idag har det varit en lung dag till en början.
Som alltid haha, 
 
MEn vid 4a, så anlände mirre, då E&E har börjat fixat med lägenheten.
Så jag fick mysa lite med mirre, Vi har diskat, lagat mat, busat, kollat på film, spelat på tabben och fixat mys, myst massor med dricka o popcorn m.m :)
Sen ticka kl och hon fick sova lite innan Kära Emma kom och hämta hem sin dotter.
Vart bara en snabbis snacka mellan hämtning och lämning hehe,
 
men jag är så seg och tråkig, och dom har så mycket att tänka på just nu.
MEn vi lider inte av det, vi behöver inte ses varje dag eller höras varje dag för att inte kalla oss vänner :)
Så vi hinner allt ta igen den tiden längre fram :)
 
Sen var även pappa här och hälsa på i sin vanliga ordning.
Han brukar titta förbi efter jobbet.
Och han kommer nog titta förbi i morgon.
 
Imorgon blir det gå ner på stan kanske med älskling då han skulle göra nått ärende där, sen kanske en promenix till strömsbacka, om jag känner mig pigg.
 
Har fått så ont i ena benet sen vi var lite hälsosamma hahah.
MEn de lär ha lagt sig tills i morgon :)
 
NEj nu har jag skrivit lite,
Ska nog gå och sova, mitt huvud känns så tungt så jag orkar knappt hålla de uppe.
Skönt att komma in i rutiner, då man blir trött till 00-00 varje dag hahah :)
 
byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: