VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Fullt hela dagen!

Kategori:

Hejsan,. idag har dagen varit full som en kastrull!
 
Imorse ringde kl 08.00 för jag skulle iväg på möte, ville inte glatt gå upp vill jag lova, men man måste.
Fixa och dona, och sen slog kl 09.00 och då gick jag ut och mötte upp madde här i korsningen, hon kom från bussen.
Så gick vi förbi posten och hämta ut hennes körkort, sniiikt jobbat kusin määädi :)
 
Promenerade vidare ner på stan.. Där vart faktiskt mötet på AFM otroligt bra.
Så nu kanske det finns hopp om något bra och bättre.
Får se nästa vecka då jag har ett till möte.
Så jag håller tummarna, för nu ska det fan komma frammåt hahhha.
 
Efter det så gick vi runt lite och kolla sen så tickade kl på som bara den, och madde skulle med bussen kl 12.00
Så vi började traska till vattentornet, och påvägen så fick jag så klart galet ont i magen, och det är ju så typiskt.
Och vi lyckades komma dit när det var 30 min tills bussen kom, så försökte göra allt för att hålla ut, då jag var kissnödig och hade ont i magen hahah, men madde slapp stå där helt själv :)
 
Sen fick jag äntligen promenera hem till älsk, och då gick vi ner i källan sen så ringde jag emma, för att kolla om vi skulle åka mot ett stall, och det skulle vi, så vi var där ett bra tag :)
 
Sen vart det köra hem henne och sen direkt hem till älsk då pappa och kent skulle komma på middag, och kl var redan över 4a hahah, men som tur var så mötte jag pappa på parkeringen, så han hade jobbat över hahah. då slapp han vänta på maten haha, eller han fick vänta lite granna då älsk lämnat kvar såsen, som jag fick göra :)
 
Efter maten och fikat, så vart jag så trött, och magen värkte, så ringde madde och prata om att jag inte orka umgås på kvällen om hon skulle komma hit, men att jag kunde komma ner och heja iaf, då pärrrni var med.
Men så skulle dom åka rutn lite, så tänkte det blir ej så lång tid, så åkte med.
Men det vart en redig runda hahah och så hämtade dom upp eloise, som också hängde med, sen åkte vi till ica och sen skulle eloise hem,  sen så behövde dom låna min toa, så vi fick gå upp i min lägenhet, och där vart vi kvar ett tag, var riktigt skoj att sitta och snacka alla 3 brudar :)
Sen att glida fin bil, bara lös snygga brudar i den rosa volvo ;D
Så nice bil :D
 
men sen så vart kl massor, haha hela kl 23 hahahaha (börjar bli gammal)
Då åkte dom och lämna mig hos älsko, och dom åkte vidare hem :)
 
Försökt ringa min kära emmzon då jag lova att ringa när jag kom hem, men tror hon somnat eller nått då det drog ut på tiden haha, men jag ringer dig imrgon om du läser detta, efter jag vaknat <3
 
NEj nu sitter jag här i skype ÅTER igen med määädi, vi har spelat lite på king, och nu ska jag kolla runt på nätet innan jag ska sova lite :)
 
byebye
Veronica
 
Määääädi vid bussen :)
 
Finaste sötaste älskade Lizzy <3
Min fina ros jag fick igår av älskling <3
sen fick jag annat, men har ej tagit kort på det ännu!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: