VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Browniii

Kategori:

Hej hallå!
 
Fullt med roliga saker har skett denna vecka, 
 
Madde kom för att färga mitt hår, och det såg bra ut till en början, och vips så vart det skrikande orange HAHA
När jag kom till emma dom chockades av hur det såg ut, så jag åkte med emma och inhandla nya färg och nu vart det skit bra :)
 
 
Eller vad tycker ni?
 
Jag diggar iaf det, och nu så blir det både billgare och lättare att hitta hårförlängning som passar iframtiden :) Sen nu får mitt hår vila upp sig lite, då jag slitit på det en hel del nu när jag har blonderat det i över ett år.
Så som tur är blir mitt hår helt OK när jag fixar det med att platta, annars ser det ut som om jag vore att troll i huvuder hahahah :D
 
Igår ringde emma och fråga om jag kunde hämta upp kära lilla Mirre bus, då dom fick mycket att göra.
Så jag hämta henne och vi skulle vara ute i stora lekparken tills Emma skulle hämtas från stallet.
Och hon skrev halv 5 men jag missade det, så hon ringde strax efter 5 och fråga vart vi var ahhaha, men jag och mirre hade ju så skoj i parken så ingen nöd gick på oss, men stackars emma som fick hitta på annat för att fördriva tiden.
 
Följde med dom hem efter jag kört hem dom, sen vart det hem och kolla på farmen som i vanlig ordning.
 
Igår så gick vi på en promenad jag och min älsk,
Jätte skönt att komma ut, och det vart en bit,
Men hade för tunna strumpor så nu har jag en blåsa under foten ahha, 
 
 
 
Sen vid 4a kom pappa hit, och jag hade försökt att tajma maten så att den skulle vara klar.
Lyckades nästan hahah.,
Vart Köttfärslimpa, burunsås och potatis.
Fått tipps av emma hur man lagar en god köttfärslimpa, och den gick hem hos älsk och pappa haha.
Får man tipps av kocken Emma så är det klart det går hem :)
 
Idag så ska jag åka över till Emma o Eric igen!
Dom ska på en kurs i kväll så jag ska agera barnvakt.
Och det är klart jag ställer upp för mina kära vänner :) Sen får man busa massa <3
 
Så jag ska strax fixa mig innan jag drar mig dit, skulle försöka vara där till 4a så jag kan umgås med emma lite innan dom drar :)
 
MEn ska spela och dunka lite mer musik innan jag släpper datorn hahah :)
 
byebye
Veronica
 
 
 

Kommentarer

  • emma säger:

    Tack för att du finns hjärtat ♡

    Svar: Tack själv bästa du <3
    Veronica

    2013-02-22 | 01:51:33

Kommentera inlägget här: