VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Besök och pizza

Kategori:

Halloj...
Igår fick vi och la oss runt 24.00 men jag kunnde ej sova så gick upp. så somnade kanske runt 4-5..
Men jagvar duktig nog och gick upp kl 10 när kl ringde iaf.
Så idag ahr jag varit riktigt seg vill jag säga.
 
Har pratat i luren rätt mycket idag..
Försökt ringa en, men var inge svar.
Sen snackat skit med madde som i vanlig.
En snabb prat med emma, men hon var lite upptagen. kanske ringer henne om efter kära farmen, om jag inte hunnit somnat hahah.
 
Pappa kom över efter jobbet.
Vi käkade pizza, Och nu ligger han och snarkar på älsklingen soffa hahaha, 
han sa att han ska åka 18.45 för då hinner han hem till farmen hahaha. 
 
Nu ska jag ut och röka sen vänta på att farmen ska börja,
är 112 på liv och död nu, var rätt spännande om det nu är det dom visade skulle hända idag, i går. 
 
byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: