VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

app, löshår, pizza och Underbara Gudbarn <3

Kategori:

Hej hej,
 
Skrev för att par dagar sedan men så klart så buggade appen på mobilen så allt raderades...
 
Men det jag gjort denna vecka är:
 
Emma kom över till mig med barnen, skulle hjälpa henne att sätta i hennes löshår.
hade aldrig gjort det förr men det gick kanon bra, snabbt bara man kom in i ryttmen heheh.
Så nu har hon fått jätte lång och fin hår. hon hade fint innan men nu är det lääääängre :D
Så nu vill jag också ha löshår. Har kollat på det, så ska spara ihopp pengar.
Men behöver ha till en klippningsamtidigt, då hon klippte in det, och då var det mycket bättre.
 
Vill försöka ha löshåret i tills jag ska åka och fira svärmor mari när hon fyller år.
Men vi får se vad ekonomin tillåter.
 
kommer upp bilder på emmas hår 
 
  
 
Sen en annan dag så åkte jag och emma på annat äventyr bara hon och jag.
Helgalet äventyr var det iaf, då man fick sig et gått skrätt åt den tokiga människan vi hälsade på hahaha.
 
Sen så var jag ill arbetsförmedlingen i fredags.
Prata lite där, och så ska jag tillbaka dit om ca 2 veckor, få se vad dom har och säga då.
Hoppas dom kommer med något vättigt...
 
Efter AFM så åkte jag och besiktade om bilen. Så klart så läkte avgassystemet lite , men det vart godkännt iaf.
men jag har sagt hela tiden att det låter som om det inte är som det ska fast vi bytt.
MEn ska köpa lite saker och sen så kanske bästis Eric kan sätta dit det åt mig.
 
Efter det så åkte jag över till conny då emma o eric var där, och prata lite. innan dom åkte iväg o käkade.
då åkte jag till älsk som låg och sov. Och så klart så somnade jag på soffan också... Sov ända till 20. på kvällen,
ja är man en trött människa så är man hahaha.
men jag somnade iaf bra i natt.
 
Och idag har jag försökt få tag på emma, men hon måste ha varit upptagen för har ej fått nå svar.
Så älsk och jag har bara varit hemma hos honom och kollat på tv.
Vi åkte och inhandla lite till pizza vi gjorde. så nu har vi precis ätit klart.
Ska snart ta och se en film och bara mysa,
Sen blir de nog in i en snabb dusch innan sov time.
 
juste har även formaterat om datorn, eftersom den så gärna vill dö bara för att man har den i knät, så testa vi att formatera om den. Juste nu så låter den inte alls så mkt. men det visar sig väl i framtiden om den ska bli lika illa då också.
 
Nej se på film var det.
 
ha det så bra
Byebye
Veronica
 
 
 
 
Mina två älskade fina gudbarn.
Älskar er massor, kommer alltid att finnas där för er.
Är så stolt over att får vara eran gudmor.
Att Ronja och Thom gav mig det ansvaret, kommer jag alltid att vara tacksam för.
Ingen har så fina gudbarn som jag, för mig är ni allt.
Saknar er alla 4a massor<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: