VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Alla hjärtans dag!

Kategori:

Idag var det alla hjärtans dag, och jag har sätt fram i mot denna dag.
att få ge min älskling hans pressenter jag hade köpt :)
 
Dagen börja med att jag vakna och vart iväg skickad, då älskling skulle fixa och dona här hemma inför kvällen.
Så jag åkte över till emma och eric, som höll på med sin lägenhet, så himmla snyggt de är och kommer bli :)
Vart även en tripp till avesta med dom.
Sen tillbaka till deras lägenhet.
Hjälpte emma att fixa uppe i ena rummet där dom ska tapesera om.
Och det kommer bli as snyggt tror jag :)
 
Sen ringde älsko, och sa att jag skulle komma :)
Så åkte hem, och vart bemött vid dörre, och då fick jag kolla in i sovrummet, där han hade gjort det as mysigt.
Låg en ros och paket där, med rosblad och choklad också :)
Så fiiiint.
Sen gick vi in i köket där det var upptänt med ljus.
och så åt vi en tre rätters middag.
Jätte gott var det.
 
Sen vart det en film som vi satt och kolla på.
Röjar ralf, hahah vilken bra film :)
Ett bra tipps.
 
Så min alla hjärtans dag var helt underbar.
Fick umgås med mina kära vänner en stund.
Och sen ha en underbar kväll med den jag älskar mest.
 
 
Är så glad att jag har dig André!
Du är det bästa som finns.
Älskar dig massor <3
 
 
 
 
 
Nu är kl mycket, och jag ska upp kl 8 i morgon, och möte upp madde vid posten kl 9
Sedan ska vi ner på stan jag har ett möte halv 10.
Sen så ska jag försöka stå ut med madde till kl 12 hahahha.
 
Sen kanske det blir åka till sorf, om jag skulle behöva köra.
Annars blir det hemma och fixa middag innan pappa och bror anländer vid 4a.
 
Så så ser min dag ut imorgon.
Sen kanske en promenad på kvällen med älskling, vi får se hur länge pappa o bror blir kvar :)
 
NEj nu ska jag kolla runt lite på nätet, snacka skit med madde via fb, och sen blir det sova!
 
byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: