VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

affärn, skype och dumlekakor

Kategori:

Idag har jag och älsk varit till affären.
Inhandlat lite käka och sen till mina dumle kakor jag bakat.
Dom vart as goda :)
 
Sen har det bara varit slött.
 
Sitter och skypar med madde, medans jag bloggar nu..
drygmadde hahahaha, nej då.
 
Ska snart kanske ta mig en dusch innan jag och älsk ska gå och sova :)
 
Juste har kommit på att keso är så gott haha.
så nu är jag tork på keso, fast de växer i munnen om man äter enbart det och för mycke. så måste ha nått till det för att de ska bli extra mums...
 
 
nej nu orkar jag ej blogga mer..
 
byebye
Veronica

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Jag brukar blanda i ägg eller banan i keso det är svain gött;)

    Svar: Jag får testa det :)
    Veronica

    2013-02-07 | 00:28:20
    Bloggadress: http://Emelielofstedth.wordpress.com

Kommentera inlägget här: