VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Yest and to day!

Kategori:

Kanske dax att uppdatera lite kankse? XD
 
Sitter här hemma med världens jäkla huvudvärk.
Åkte hem tidigt från emma, då jag trodde mitt skilda världar packet hade kommit, SUCK så stog det att det var påväg till mig..
Så han inte smaka bit smörgåstårta hahaha, Men får säkert i morgon, Då hon fyller :D
Grattis till dig i förskott gumms!
Nu behöver jag inte ha dåligt samveta om jag glömmer gratta dig i morgon HAHA nej då!
 
Igår gjorde Emma gaaadamn good lax  i ugn, och hon böjd på den!!
Nomonoomom.
Helt ärligt, så är den människan så fantasi rik och så bra på att laga mat haha.
Hon är inte tråkig som en annan gör korv makaroner, korv mos, osv osv.
haha nej nu berömmer jag emma för mycket, blir hon säkert fett mallig.
MEn är man bra på något så ska man fan få höra det :D
 
Var jobb idag också.
Tror fan jag bara virka 5 varv max! satt typp bara och vänta på att kl skulle ticka!
JAJA Imorgon dit igen, Kan inte vara hemma för lilla minsta, inte bra.
Och jag hoppas inte man ska bli dålig!
men men.
 
Nej fan ska man försöka lägga sig och sova lite kanske.
Kanske bara är jag som behöver sömn?
JAJa
 
byebye
Veronica
 
Vad vill du igentligen! Bestämm dig människa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: