VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Stor staden o Kina mat!

Kategori:

gäääääsp snacka trött o propp mätt jag är.
jobbat idag som vanligt. virkat klart min andra bäbis tröja. vart as nöj med den. så nu ska jag beställa hemnde där garnet och göra sånna. dock kommer jag göra längre ärmar då man hellre har längre än för korta :-)

efter jobbet åkte jag o hämta emma. lovat att köra henne fram o tillbaka till västerås då hon skulle shoppa lite på polarna o pyret.

och vi åkte för bi och tog en fika hos hennes syrra. lite nervöst faktiskt då jag fortfarande har i bakhuvudet mitt dåliga beeteende mot emma förr. men dom var jätte trevliga och jag vart inte mördad hahhaa.

sen så shoppa emma saker till att göra friterad kykling, ris o jordnötssås. vart as gott. och sen friterad banan med glass o sirap till efterätt haha. snacka lyx middag XD

suck kl tickar och är strax 00.00 borde sovit för 2 timmar sedan. men till jobbet ska jag iaf :-)
min första 5 dagars arbets vecka på läääänge.
varit borta en hel del. vat så seg o hängig dom senaste veckorna. så försöker iaf :-)

nej fyfan sova var det.
slänger upp 2 bilder på käket idag.
eftersom jag mobil bloggar så blir dom max stora men de får ni leva med hhaha.






ByeBye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: