VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Skogs Promenad!

Kategori:

idag har man varit hurtig!
åkte till färnebo direkt när jag vakna för i fredags så hämta jag mamma o tony för dom skulle till pappa o dricka.
så idag körde jag hem dom.

precis när jag kommer hem o parkera bilen så messar jenny o frågar om vi ska ut o plocka svamp :-)
så hon emma o jag tog deras hundar och åkte upp mot järndammen o plocka svamp medans hundarna kuta runt där och spela typ bowlig med oss. hahah alltså vi var sheglorna (stavning°) som dom nästan sprang in i. man fick vara glad att man inte fick en knuff när man böjde sig nerndå hade det blivit en riktig face plant hahahha.
nej men svamp hittade vi allt. och att traska i skogen i någon/par timmar är inte illa. bästa stället att motionera i! vi kom nog hem med typ en full kasse totalt. så vi satt o ränsa som galningar. määäängder av trattisar. väst av allt är när vi var på väg till bilen så hitta vi svamp i typ sunk/träsk mark. så man vart dyblöt då man trampa mitt i det o foten bara sjönk XD men mem

man hoppas på en svampstuvning någon dag här ;-)


vart en sen kväll idag. tror kl var strax efter 04 som jag åkte från emma.
nu är kl 05.30!!!
blivit sena kvällar dom senaste dagarna. suck.
imorgon blir det tidigt. för det är måndag och jobb som gäller. fast jag vart värre med förkylningen men men. så länge jag tar mig upp ur sängen och inte är febrig så får jag gå. varit borta så mycket nu!

nej kl tickar på som bara den o jag ska slå mobilen på ljudlöst och bara sova sova sova! så underbart att sova alltså hahah.
dock spelar djurgården mot vik i morgon på abb arena i väaterås. men verkar inte som att vi ska åka dit i morgon...
får väl gå på hockey någon annan gång ist. men tråkigt att missa en stor mach!



ha det så bra.
natti natti
Veronica



Saknar mina tree little angels som bara den.
tänker massor på er! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: