VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Nekad!

Kategori:

Idag nyss fick jag hem brevet med resultatet från blodcentralen. och jag vart tyvärr nekad :-( det var något jag hade 120g/L men kvinnor behöver har 125g/L. jaja var välkommen att försöka igen om 2 år. så får väl hoppas att jag har 125g/L då hehe.

I morse innan jag skulle åka till jobbet så leta jag som en tok efter mina jäkla nycklar! men hitta dom inte så fick ta extra nycklarna. och nu när jag kom hem, värmde jag på mat och leta samtidigt. inte fan hitta jag dom. men efter jag kollat på hollywood fruar o ung o bort skämd så kolla jag en extra gång mot skohyllan från långt avstånd. vad tror ni låg där? jo nyckeljävlarna! kunde ju kollat lite nogare första gången så slapp jag bli så orolig att dom var borta. men men nu är dom iaf hittade. och då undrar jag vad ska jag göra nu då?

ska lyssna lite på musik sen blir det städa tror jag. mitt hem håller på att förfalla :-(. så ska försöka att fixa en del idag så jag får ett rent o fint hem igen :-D.

nej nog med bloggandet.
hörs o syns
Veronica



Kommentarer


Kommentera inlägget här: