VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Lost the connection

Kategori:

Vart inge jobb idag, Somna om, och jag fick äntligen sova!
Men nu är det iaf helg, så skönt.
 
Vart dock inte som planerat, men ja vad ska man säga?
Tråkigt, men jag åkte över till Emma och Jenny, var ner på stan en snabbis,
Sen har vi flummat hela kvällen, Skojat som bara den med Jennö hömelhuhu =)
Så med andra ord har livet förlängts pga allt skratt =)
 
Har tänkt lite dom senaste dagarna, har snappar upp så mycket och nu sitter det fast i min hjärna.
Jag funderar på detta med olika beteenden till olika människor.
Man kan lätt tolka hur folk känner och tänker om en via deras beteende,
Men när man känner att man får så konstig beteende va någon/några man känner och är vänner med, 
Folk man trode man kännde, men ändå känns så främmande?!
Visst människor förändras, och det är just det jag känner att jag inte kan se om det är förändring eller om det är just mig som framkallar själva beteendet,
Kanske är det jag som förändrats därför blir andras beteende förändrats?
Jag förstår inte, men jag känner mig så ivägen ibland, och jag vill int stå ivägen för folk.
I mitt sällskap ska man känna sig FRI SOM EN FÅGEL :D
Och det värsta är när man håller käften om saker som man aldrig tar upp med folk, Visst jag kan hålla tyst om vissa saker, men det är är tex i detta fall, då jag inte vet om jag tänker rätt osv.
Men kanske ska man ta upp det?
Eller bara leva med det och se om det förändras?
äh ibland vill jag bara Lost the connection från det mesta.
Kännsla av att jag blir dragen åt alla olika håll, och man kan bara välja en väg att gå, för man kan inte dela på sig för att gå 2 olika vägar.
 
Värsta negativa och tråkiga inlägget det vart, men blogg är till för att skriva det som man känner att man vill dela med sig till folk, sen att man uteblir namn osv, men allt vill och kan man inte alltid dela.
Att skriva saker gör oftast att man misstolkar, för alla har vi olika betydelser for samma sak!
 
JAJA
Imorgon vad sker då?
INGEN aning, bara ligga hemma spela hög musik och ja vad vet jag.
Har hittat 4 "nya" låtar, dom har satt sig så i hjärnan!
Texterna är så bra!
Är sån som lyssnar på texten och placerar det i någon del av mitt liv :P
Inte alla låtar med dom flesta!
 
Här är iaf låtarna!
 
 
 
-Visst är dom bra? =D
Det tycker iaf jag hahaha! 
Imorgon ska jag iaf dunka dom som bara den!
 
Nej lyssna lite mer och sen blir det hoppa i säng!
Natti
Byebye

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Man måste också våga chansa när man står framför två vägar, har man valt fel, kan man ofta gå tillbaka den biten och ta andra vägen. Men det gäller att man har mod att våga.
    Det är säkert du som har förändrats och mognat från alla idioter helt enkelt! Öppnat ögonen och se från andra håll? Men ibland måste man ge sig en liten knuff för att nå fram dit man själv vill.

    Jag har min aning om vem/vilka du skrev till eller så skrev du bara, men kan också ha fel.

    Svar: Ja man kan ju det :)
    Veronica

    2012-09-01 | 10:40:33

Kommentera inlägget här: