VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Kaos!

Kategori:

Mitt liv är mess nu alltså.
Trött på att få negativa besked, och karv som inte alls är tänkbart.
Och sen att "folk" ska lossas leka att dom bryr sig, och sedan kommer med såna krav som dom igentligen borde veta är inte OK om dom bara lyssnat på det jag öppnat mig om och sagt.
SUCK!
Och nu ska jag gå fucking 5 dagar på praktik helvete, OTROLIGT!
Blir galen, vara på de där jäkla skit placet, nej nu skiter jag i vilket, nu ska saker ske.
Skiter i följderna, palla.
bara leta leta.
Eller så fixar jag det så dom får på sitt samvete!
I WILL FIX THIS!
 
Fattar inte, allt gick ju kanon,
Är det bara för att jag fyller på lördag som allt fuckar upp.
Hatar när min födelsedag kommer nära, då kaosar allt!
Måste vara född på en oturs dag.
Synd bara de int gick värr!
 
Nej ursch fyfan, Andra lever och åker på fucking jäkla räkmacka, medans andra bara ska få problem.
hallå jag glider också gärna på ett fucking räkmacka.
Mer värld det en vissa äckliga människor som tattar runt och leker att dom är bäst.
SUCK SÅ FLRBANNAD JAG ÄR!
Tatta människor!
 
Allt för mig,
BEY!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: