VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Härliga söndag!

Kategori:

Hejhopp.
 
Kl är snart säng time, och jag känner mig så iriiterad på att helgen har gått så fort =(
Jag skulle vilja iaf ha en dag till på mig att sova ut!
Men icke.
Kan bro på att jag varit van att vara ledig måndagar också.
men men.
 
Var förbi emma, hon bjöd på käk som vanlig ordning =)
VAR SÅ himla GOTT!
mitt skämt om att betala henne varje månad för att käka hos henne, det kommer nog fan vara en ärlig fråga snart alltså hahahah :D
 
Inatt kunde jag inte somna, 
Så jag gjorde klar min mössa jag virkat.
 
 
Min kanin nalle fick vara modell haha.
Ofta inte rätt fint iaf? =)
Tror jag ska vira en strörre och sen en lite mindre, det finns ju garn så de går tror jag =)
 
Blir till att köra garnenr nu nä'r jag får pengar, Ska vira lite fler tröjor, och inte påbörja med ett garn som inte sedan räcker till en hel tröja hahah =)
 
Nej nu ska jag nog ut och röka sen blir det lägga sig o se på film medans jag virakar hahahha ;D 
 
HEJHEJ
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: