VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Födelsedag!!!!

Kategori:

Yey fyller hela 22 år idag, så jäkla nice!
Skoja avskyr födelsesagar, iaf mina egna. Blir alltid på så dåligt humör just den 8 sep varje år :O
JAJA
 
Börja iaf bra, Då det vart taco och spel kväll på Varggränd!
Var ner på stan för att handla lite, Köpte en pressent, och sen även 2 stakar till mig själv :)
Och sen detta spel vi spela, Heter Bekänn Färgen.
Handlar om att man läser en fråga och alla har en egne färg, och om frågan eller påståndet passar på en spelare, så ska man lägga i den färgen som en röst på personen då.
Man gör det så inte andra ser vem som tycker vad, sen så tar man upp korten och varje spelare får gissa med att lägga ett kort upp och ner om den tror folk tycker den fått minst, mellan eller flest röster.
Låter kanske inte så jätte kul i min förklarin men ja det var iaf kanon skoj haha.
Man får veta iaf sina gissningar på vad folk tycker och tänker om en iaf :D
 
Så nu är jag hemma, och borde igentligen lägga mig.
Ska upp runt 11 för 12.30 kommer pappa och hämtar mig, för att åka mot västerås och käka och fira mig :)
Sen på kvällen ville Emma att jag skulle komma förbi så dom fick gratta mig, Så blir nog en film på kvällen där tyckte jag att vi skulle kolla på :)
 
Så det är vad som skett idag och kommer ske i morgon.
Får se om jag får nå skoj, så kan jag sätta ut elller kanske skriva och berätta vad jag fått ;)
Fick iaf pengar av pappa, då han satte in det idag :)
Därför jag var ner på stan och handla lite hahah.
 
Nej natti på er!
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: