VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Feber & Huvudvärk?!"?!?

Kategori:

Hejho!
 
Nyss hemkommen från Emmsson!
Käkat goooooood smörgåstårta =)
 
Fick extrem värkande huvudvärk. Börja klaga om huvudvärk redan vid 5 men senare så har den varit extrem.
Kan inte minnas att jag någonsin haft så jäkla ont i huvud och nacke!
Och eftersom Emma o Jenny är så rara vänner, så tvinga dom mig att stanna kvar för att inte åka hem själv, då dom misstänkte nått. Men som tur var så gav den sig efter ett tag.
Men jag minns nu att jag redan igår fått huvudvärk på jobbet, och sedan beklagat mig hos emma och även i inlägget här på bloggen igår.
Så nått är det som inte står rätt till.
Jag brukar aldrig ha huvudvärk så ofta, och speciell inte så här länge.
Så jag hoppas och ber att det inte kommer tillbaka i morgon, då lär jag söka för det.
Hade även en släng av feeber idag också. 
Men den har lagt sig lite säkert för att jag tog alvidonen. 
Så jag börjar nog bli förkyld riktigt ordentligt nu!
Så jag blir hemma från jobbet, Lika bra.
 
Så kl ringer iaf 7 i morgon för att ringa jobbet och förklara sittsen.
Sen så får jag hoppas att jag vaknar av kl, och att huvudvärken inte kommer tillbaka i morgon.
 
Nej nu ska jag lägga mig i sängen och se på mitt älskade Skilda världar som kom idag.
Dessa få timmar.
Jobbigt när man måste ringa en viss tid, 
Eftersom jag inte ringde idag så lär jag upp för att dom inte ska bli "oroliga"
Men man borde kunna maila, för om man känner sig dålig så här sent på natten är det inte så lätt alla gånger att vakna till liv.
Men men om jag inte vaknar till liv så är det tyvärr så!
 
Nej sängen var det. Natti hej!
 
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: