VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Äntligen helg!!!

Kategori:

skapligt trött jag var i morse när kl ringde!
ville verkligen inte gå ur sängen. men jag trotsa och gick upp hahah.

jobbet har gått snabbt idag.
och nu är min tröja jag virkat, helt klar.
kommer upp bild på den längre ner :-)
så nu har jag börja på att virka en till.
om den blir som jag tänkt kommer den bli lika fin den med :-D

åkte förbi hund rast gården för att heja på emma o jenny.
fick med mig 2 mördar hundar tillbaka till varggränd. och nu sitter jag o väntar på att dom ska komma. dom gick tillbaka.
blir väl vara här i kväll. inge annat planerart
eller jo pappa kommer runt 5 hit och hämtar mig flr att åka och handla lite. ska jag snylt shoppa med pappa då det är en vecka kva tills de kommer in pengar på kontot igen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: