VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

tralalalalalalaaaa

Kategori:

Hejsan hoppsan!
 
Skrivir inte allt för ofta, då jag inte är fullt pigg just nu!
Känner mig helt utmattad och allmänt trött hela tiden.
Sen huvudvärk till och med feber stänk.
Och så klart tjock o slämmig i halsen :(
KANON  KUL!
 
Nästa höst/vinter, ska jag boxa förkylingen alltså.
Ska göra allt för att inte bli sjuk, för om man ska behöva vara så här så är det inte skoj!
Fine om man är sjuk någon gång, men jag har nog varit hemma mer än jag jobbat dom senaste månaderna !
 
Så blir hemma i morgon med,
Så jag har en helt fri dag FÖRHOPPNINGSVIS!
Så ska jag börja jobba!
 
Börjar fundera på om det är nå backslag!
Alltså påväg tillbaka till gammla tider.
Med att sova helt knas och vara slö!
Men dit ska jag inte, så bara kämpa i mot.
Måste ner till AF och prata med min handläggare där.
Så jag fåsvar på det jag undrar.
Sen så är dom så körda där, ena stunden så är dom på som fan, sen så helt plötsligt bara hör man inget från dom :S
JAJA
 
Någon som har ett jobb?
Som dom vill erbjuda mig dvs hahah !
 
Nej försöka få i sig nått att äta
byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: