VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

planernas planer

Kategori:

Hejhiio

idag gick tiden fort på jobbet.

vart klar med tröjan. eller ska bara sy dit en ficka också :-)

åkte förbi emma efter jobbet. vi tog en promenad med disel.
sen så åkte jag hemmåt.
försökte få tag på andy.
tänkte åka förbi honom mem han vägrade vakna. så åkte hemmåt.

tog tag i disk berget som man hadde. och planera mat. blir stuvade makkisar och korv :-)

Andy ringde när jag precis satt mig. och så bjöd jag över honom hit :-)
så bra då går han flrbi affären åt mig hihi.

så nu sitter jag och kollar på stalker.
andy skrev nyss att han ska börja gå. så snart blir det laga käk :-)

nej
jobb i morgon sen helg.
troligtvis blir det skipbo fredags kvällen.
på lördag film och middag med andy pany.
söndag tvätta hela kvällen.

så ser helgen ut.

byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: