VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

karma or what?

Kategori:

hej ho.

Ett kort inlägg innan jag somnar in om sömnen snart vill hitta till mig.
huvudvärk i snart 8 timmar. någon som känner sig avundsjuk? hahah skulle inte tro det.
tror det är allt just nu. men de ska snart bli ordning och reda! livet snart på bena hahaha.

rubriken löd karma or what.
folk snacka mycket om de där med karma. jag börjar fan tro på det snart.
tur min karma är ren :-D
jag slipper stå ensam.

vänner är något man behöver ha i sitt liv. och alla mina vännner betyder massor för mig.
för mig spelar det ingen roll om man ses varje dag eller en gång per år. så länge man mår bra av tiden med sina vänner!
älskar mina underbara vänner <3

kanske skriva ett inlägg om mina vänner nästa gång? :-D
eller vad säger ni. skulle ni vara intresserad av vad jag tycker och vad som är så speciellt med dom?

nej gud kl bara tickar på sova var det.
vart längre en vad jag tänkte :-P
onsdag är det Jobb!

byebye
Veronica



Kommentarer


Kommentera inlägget här: