VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Helgens stunder!

Kategori:

då var det en ny arbets vecka. visserlugen vart jag hemma från jobbet förra veckan. men tror att det är så mycket jobbigare att komma tillbaka när man varit borts än atr börja jobba efter 2 helg dagar. men men.

i fredags kom Emma övee till mig. hon vart min sov gäst :-) och André kom över och gjorde oss sällskap. vi spela uno käka mat åt paj och färga hår. :-)
tror vi gick och la oss runt 5. Emma slocka nog direkt och jag runt 6.

sen på lördagen åkte Emma hem nästa direkt hon vaknat till liv. och jag fixa mig och dona inna jag hämta André. vi åkte ut mot färnebo för jag skulle köra Kenny och Pillan in till stan.

när vi kom tillbaka till sala och lämnat av dom. åkte vi vidare till mig. sen så tog jag tag i disken. och så fixa vi så allt var klart till att göra planksteken.
och dom vart ju super goda.

kolla själva



jag vart iaf riktigt nöjd med den. och det var flrsta gången jag gjorde planeringen helt själv :-)
och André sa att det var godaste :-D

så vi käka fin middag tillsammans. sen såg vi på film och vänta tills Kenny o Pillan skulle ringa för hemkörning.
när vi hämta dom så var dlm klapp kanon. och så klart åkte vi till liöjas då dom vart fylle hungriga. och ser man ut som dim när mab käkar pä fyllan så lär folk ha de skoj att titta på en hahha.
efter domntligen käkat upp sö åkte ci. fick stanna 4 ggr typ flr att kenny ville ha luft hahha. så resan hem vart längre än vanligt.

vi åkte hemmot och typ hoppa i säng direkt. då vi båda var riktigt trötta innan vi ens körde hem dom haha.

vaknade sent på söndagen. vi skulle ha åkt ut till pappa ochta men vi skippa det då jag lägger mig tidigt och han hade raid. så vi åkte till honom. fixa mat osv och jag fixa mig för säng time.

och nu är det måndag.

i veckan blir det åka till vösterås endag för att käka med mamma och köra henne och handla.

sen så ska jag försöka att gå på maddes rättegång. men vet ej om jag kan ta ledigt från jobbet. det visar sig.

nej snart åka till lidel och sen vidare till emma.

ursäkta att det är slarvigt skrivit osv men mobil bloggar plus att jag har en envis hicka hahahah så skumpar som bara den.

nej nog bloggat för denna gång.

ByeBye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: