VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

helgen!

Kategori:

hejho!

i lördags fick jag besök :-)
André kom över på mat. och så kom pappa över. så dom satt och snacka en massa presic som om det vore flr ett pr sedan.
var trevligt.
skoj att man blivit vän med André igen.
och kunna få träffa lizzy oftare.

ska väl förbi på vägen hem från emma idag och ta en cigg kanske :-D

efter muddigen pp lördagen så körde jag hem Andy. och åkte vidare hem till Emma.
Vi spelade skipbo hon jag erik och conny.
vi spelade totalt 4 omgångar och jag vann alla hahah. det var första gången jag spela det och jag van överlägset hahha. nyblrjar tur eller vadå?
skoj var det iaf få se om jag har lika tur nästa gång också hahah.

sen på söndagen sov jag länge. men åkte hem till Emma i några timmar och hjälpte henne packa.
sen åkte jag och fixa mat osv. somnade utan att jag ställt kl och ac aktiverat ljudlöst.
så jag kom med aandra ord inte till jobbet idag.
tur så är dom förstånde.
så imorgon blir det jobbet.

ska snart hem och duscha och sova.
för mat fick jag här hos emma. så slipper laga mat själv :-) och mycket godare käk här än när jag gör de själv :-P

snart flyttar Emma Mirranda Emilio och disel hem till mig.
pga att hela deras nya lägenhet ska total renoverS så dom har inge utryme. så under 2 veckor är mitt hem full packat med barn och grejer hehe.
varnat emma för att jag kab rymma ibland då jag är van att sova ensam. men de går nog bra :-)
rymmer nog över till Andy Pandy isf. de är närmast.

ang pgade fick jag en kommentar ang csn. och jag vet att det inte är något man vill ta. och jag har varit imot det jämt. men ja tror det finms andra sätt så jag kan plugga utan att ta csn. och finns det de så blir det plugga hur många dagar jag än har kvar på aktivitetsstödet. om det är så att jag har några dagar kvar tills jag gårnin i fas 3 så lär jag ta csn. och jag tar hällre de än att jobba ihjäl mig av ingen nytta. :-)
hoppas ni fattar haha.

nej umgås lite till innan hemgång.

byebye
Veronica.

The Time Will Tell.
Det finns mycket att bevisa.
Och vinna tillbaka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: