VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

filmkväll!

Kategori:

hejhopp.

varit hemma från jobbet igen torsdag fredag.
feber o allmänt hängig.
så igår tog jag och åkte över till andy. vi käka tacos och såg film. bla nya johan falk :-D
var jätte trevligt faktiskt.
sov över också då kl vart galet sent.
och Lizzy har sovit vid mig. min älskade katt :-)

när jag väl vakna så ringde emma och sakna mig massor hihi :-D hon har inte träffat mig på 24a timmar det är kaose alltså :-)
så åkte hem snabbt och bytte kläder.
och så ringde stefan och fråga om jag ville heja på William.
så jag åkte och krama med honom. min pillijam<3
få se om vi kan planera in nästa gång han kommer och leka lite längre.
sen försöka få ha honom över natten så vi kan ha tant veve o pilijam dag :-)

nu sitter jag här hos emmzoo.
måste äta nått känner jag. min maage värker och kurrar.
dock är värken pga att jag käka för mycket lök i tacon igår haha :-)
nej vara lite social med kära emma!

byebye
Veronica





Kommentarer


Kommentera inlägget här: