VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

dododo =)

Kategori:

halloo!
 
I helgen vart det lite ändrade planer, dock så var jagmed personerna som jag skulle men vi hitta på lite annat.
Fredagen var det emma dag, och vi spelade kort som vi skulle, men åkte över till en och snacka lite =)
trevligt trevligt =)
 
Sen i går så åkte jag och André ut till pappa och käkade mat.
Pannbiff , potatis och bunsås, hur gått är inte de då :D
Och pappa som gör det muuuuummma..
Sen efter vi åkte hem från pappa, åkte vi förbi emma och tog en eller det vart 2 cigg med henne och conny.
Sen vart det till ICA och handla nå gott till kvällen, sen såg vi massa film =)
 
Vart sent i natt, men nu är vi iaf vakna, ska snart laga snittsel med pommes o sås :D
Sen ska André hemmåt, och jag ska tvätta för fulla muggar. Suck!
Jag lär ju tvätta, efters om allt i i skithögen nästa.
Och så vill jag inte ha överdrivet mycket när Emma och hennes barn flyttar in här!
Eftersom det behövs ha lite yta då hehe, =)
 
Nej ut och röka, sen ska vi börja med maten.
beybey
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: