VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Veckan!

Kategori:Allmänt

Denna vecka har i stort sätt varit rätt stressig!

Eftersom det var så stressigt och så mycket info när jag var till Sthlm så vart det att jag inte gick till jobbet på tisdagen.
Hade värdens huvudvärk och bhövde ha en dag och varva ner!
Så jag vara bara hemmma och slöa hela dagen.
Tills kvällen då jag fick besök!
Mycket trevligt!

I onsdags var då Rättegången!
Och jag skulle vara där lite innan 11 för att vi skulle käka lunch osv med advokaten innan!
Och när jag skulle parkera så skulle jag lägga i 80 kr som var för ett helt dygn!
Och jag fick i 79 kr och testa flera ggånger med nej!
Men trodde jag skulle hinna iaf på den tiden då jag skulle Vittna kl 13.40
Men dom låg efter med en timma så hela rätts grejen sluta halv 6 på kvällen. så var tvungen att lägga i 40 kr till, fan tur jag nästan tömde min pargris på myt HAHA
Och jag trodde inte jag hade så pass stor del/betydelse med mitt vittnes mål!
MEN som tur var hade jag det, då det kom upp frågar och falska anklagelser om vad som skedde på en fest där jag var en av dom som anordna den!
Så jag fick prata ang det också!
Och det kännde skönt att få vara till hjälp!
Trodde jag skulle vara mer närvös än vad jag var!
Men min närvositet starta inete förren precis innan jag gick in!
Och allt gick som sagt jättre bra.
Så det var absolute inte så faligt som jag trodde hahah, jag tappa in ord osv som jag sa XD

Efter rätte gången så åkte jag mot färnebo då jag skulle hämta lite saker, Och jag fick även med mig madde hem.
Så vi åkte hem till mig, lämna saker och fixa, Sen drog vi över till Ängshagen då vi var och hälsa på folket där borta!
Shit vilka häliga hus det verkar vara där!
Dock såg jag bara undervåningen med jag vart galet avis på vardagsrummet! Gillar när de är högt i tak osv XD
hahaha. Vart en sen kväll där.
Men fanns massor att snacka om och mycket galenheter!
Madde tex rädda en igelkott hahahah!
På natten åkte vi hem, Vart bara käka sen lägga sig direkt, då vi båda var helt döda nästan!


Se het galen ut xD
Hitta dom via en kontaktanons!
Vänner är inte lätt att hitta på egen hand :O HAHAHAH



Här grillades det entrecote! eller?
Tur vi ansökte om rika umgängen, så man kan bli bjuden när man själv int har råd =(
HAHA
(SKÄMT)


Torsdag, så åkte vi till Färnebo igen.
Jag hade så klart glömt hämta de jag skulle gjort i onsdags, och jag hade även lova att klippa gräset!
Och det var ju inte kapligt högt de heller!
Så man fick hålla på och dra upp den osv bara för att den ej skulle dö XD
Färga även maddes hår. Och det vart ju KAOS! haha men hon ska dra till Frissan och färga håret där ist så hon får den fägen hon vill ha!
Tror det inte är lätt att få så som hon vill ha, när man färgar hemma.
Så jag hoppas hon blir nöjd, men man fick ju sig ett gott skratt iaf hahah.

Dagen idag!
Vart inte som planerat så idag har jag bara slöa hemma! Eller jag slöar bara!
Drog ner snabbt på stan för att lämna in mitt jäkla aktivitetstöd som kommer in TOK för sent!
men jag hoppas att man iaf kan se det så jag int får massa krångel när jag ska ha pengar nästa månad!

Ska snart laga käk.
Blir rödspätta med hemmagjort potatis mos NAMANMANM!
Sen blir det kolla på play då jag missa massor av programm jag velat sett denna vecka :D

Imorgon ringer kl 8!
För kl 9 Ska jag vara ute i möklina och hjälpa mina muppar Ronja och Thom att flytta :D
Ska bli så skoj att se deras nya hus!
Och att dom fått allt ordnat och så som dom vill ha det!
Sen blir det så mycket skönare att åka till dom, slipper man skita ner bilen ;)
hahahah avskyr grusväger =(
Och jag tror det blir så mycket lättare för dom när dom kommer ha bättre där än att bor bit ute i skogen :)
Dock är mina Gudbarn hos sina farmor så får inte träffa dom!
Men de är klart att dom inte är med då det blir så rörigt och lättast att dom har de lungt hos farmor!
Så jag får boka in dom och leka massor med dom Framöver!

Eftersom jag har fullt upp denna helg, kommer jag kanske inte finna tid att träffa William som är hos Stefan i helgen!
Men vi får se hur det blir med den sakern.
Kanske hinner säga hej iaf en snabbis!

För söndag blir det åka till färnebo igen!
Boten på fortkörningen kom idag, och jag har ju inge 2k så blir åka med räkningen till pappa, så han får lägga ut så länge!
Tur man har en sån snäll pappa som ställer upp :)<3

Nej nu ska jag ska jag sluta skriva massor!
Vart ett hyffast långt inlägg!
Får jag skäll av Määäädie XD hahahahah!

byebye
Veronica

Kommentarer

  • Madde säger:

    Bra att du kommer på söndag! DÅ SES VI.. PUNKT

    2012-05-18 | 20:57:29

Kommentera inlägget här: