VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Valborg!

Kategori:Allmänt

Igår åkte jag till läkaren och kolla om jag hade Deabetes och även EKG.
Och jag kan lungt pusta ut och säga att jag inte har deabetes och mitt hjärta är fullt frisk.
Läkaren snacka om att när jag haft ont kan det varit musklerna som spökat.
Men det visa inget om att det varit nått problem.
Så nu vet man iaf det. och efter att jag fick veta det så var min dag complett trode jag!

Påge hem hämta jag upp mädddi och sprang in på bolaget, hämta kenny och pääärni.
Drog till sala och börja fira Valborg.
Madde,kenny och pärni hade någon dom skulle åka bil med någon runda, så dom drog iväg tidigare.
Jag och stefan traska ner till parken och kolla lite medans vi vänta på dom.
Sen kom dom och vi drog vidare till Lidel där det var massor av folk.
Träffa på gammla vänner och bekanta, massor av prat vart det iaf hahaha.
Jag är bra på att babbla.
Sen så skulle vi få åka bil. och vi tryckte in oss i bilen.
Jag mäddi och stefan låg i baklukan.
Baklukan gick inte att öppna så vi fick ju kravla oss in hahah.
Och sen fylldes bilen på.
Men tyvärr vart det för tungt så vissa fick hoppa av.
Vi hade bästämt att vi skulle åka till sätra, och sen vidare till färnebo.
Så vi släpte av stefan som ville hem ist.
Och sen åkte vi för att hämta 2 till som skulle med.
Så långt var iaf jag på glatt humör!
Sen spårade jag ur.

Vart helt galen, Aldrig beteet mig så här i hela mitt liv.
JAg slog på saker, allt som var i min väg stötte jag till.
Som jag minns det gick jag med en jäkla fart ända tills jag kom till dammarna, där gick jag ut på en brygga för att sätta mig och försöka lugna ner mig.
Och det höll ju ett tag tills jag spåra ur igen.
Hade kastat min väska med alkoholen efter vägen, men dom andra tog med den. Så jag drämde ner väskan  och kasta den i ån XD
Sen sparka jag till bänken med värdens jäkla fail spark så nu har jag bula ovanpå foten.

Min hand/handled mår som dom förtjänar efter gårdagen.
Svulnaden och färgen lägger sig nog snart, Tur så syns det inte så mycket. Men det är ju högerhanden så har lite problem med att göra vissa saker XD
Hoppas jag inte har allt för ont i morgon så jag kan klippa o sy i morgon på "jobbet"

OCh jag har sagt och bett dom personerna som var med mig just i den stunden om ursäkt.
Ingen var illa menat mot dom även om det kanske lät så i vissa fall.
Men det var något litet som fick min ilska att rinna över.
Och den ilskan som åkte ur i går har legat länge inom mig!
Hoppas att Dom kan förlåta mig, Men förstå jag beteedde mig som jag vet inte vad.
Har ju aldrig sätt den sidan av mig själv.
Alltid varit den som varit hyfsat lugn och hjälpt andra!
Men igår var det långt i från den riktiga jag. Eller den jag trodde var riktiga jag!
För hoppninsvis så ska inte folk behöva se denna sida igen.
Men den kom helt utan varning!
Och jag har ingen vättig förklaring.

JAg är inte mer än männsika!

Där var en kort historia om gårdagen.
Inte gått in på allt för mycket då jag själv inte är hundra på allt som fläshar tillbaka.
OCh sen vissa detaljer kanske man int behöver skriva ut och fläka ut helt!
Så det är hur jag minns gårdagen.
Och förutom allt det dåliga så hade jag en kanon dag utöver!


Idag har jag inte gjort så mycket.
Är inte direkt bakis, men jag är lite mör.
Har städa och plockat undan efter förfesten igår.
Och njutit lite av den underbara solen som varit framme eller är framme.
OCh även sätt film osv.
Ska nog ta mig en dusch nu och bara ta de lungt och vänta på att BB ska börja och sen blir det sova =)

Hoppas ni andra haft en trevlig Valborg.
Så hörs vi i nästa inlägg ;)

byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: