VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Trololololo!!!!

Kategori:Allmänt

Hejsna tjena mosrsen i galorsen.

Jag lever, och mår helt ok faktiskt.
I helgen har det varit lungt.
JAg har tvätta och bara haft egen tid.
Känndes som att jag behövde det, men jag hade även stor raslöskänsla iaf.
Idag på dagen kom päärni och Kääänöö förbi och snacka massor, sen åkte vi till willy och kolla lite och köpte galss och käka :)

Sen nu på kvälls kvisten gick jag ut och tog en cigg med stefan, eler ja det vart inte bara en cigg haha.
Busa med java och snacka skit.
Sen kom jag kom västa iden om att försöka pricka en orangerund grej med kopplet.
Och jag lädde tills jäkla stefan tog och vann med massor av "mål" hahah
Kul var det iaf, och han ska allt få losa han också!

Imorgon är det måndag, ska igentligen till ksk, men jag blir hemma imorgon känner jag.
Är fortfarande halft förkyld och nu börjar jag frysa och få skalle bank.
Så på tisdag blir det till systugan om jag int blir sämre men det hoppas jag inte.
Ska börja på att göra mig en egen lite barn onepice ;D
Dom har inte mall på en riktig så jag fixar i hopp lite på mitt egna vis, få r se hur det går.
Sen så har dom så att man får göra eget på fredagar och jag funderar på att sy en till mig själv XD
Om jag int köper en dvs.
Men de är coolare med en egen :D
Och jag skulle aldrig falla mig in att gå med en sån ute, om det nu int är så att jags ka iväg bara till pappa och bara vara där.
Men int annars hahaha.

Saker sker, och jag bara ler mer och mer.
Jag hoppas det är som jag anar.
Och jag är SÅ NYFIKEN så jag spricker!!!!!
Men sanningen kommer nog fram en dag =)


Nej nu har jag varit off från min kära bb tillräkligt och snart är det vem som åker ut.
Och jag hoppas att det är den där jäkla Jennifer! USCH!
Sen kan marcelo dra, amandus, annica och sen har jag int bestämt mig. men dom är iaf inge bra vinnare i mina ögon ;)

byebey
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: