VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Torsdag!

Kategori:Allmänt

En dag kvar till helg!
Idag vart jag helt klar med min baby dress jag gjort på Praktiken!
*Vart as nöjd, med tanke på att jag inte sytt sen jag gick i 9an hahah.
Och dom på stället tyckte den vart jätte bra, och fråga om jag ville göra såna åt dom för försäljning men dock med riktig overlock maskin.
Och jag ska väl testa på det.
Imorgon ska jag iaf göra min egna, så jag kan ha den hemma xD
Få se hur det går då!

Bilder på babydressen!
(
klicka på bilden för större ;))

Fram bak
Så vad tycks? Så illa vart den väl ändå inte va? :D
Dock är det lite dåliga bilder =)

Nyligen lagat pankaka, fy så gott det vart :P
Har inte direkt laga det så många gånger själv men jag börjar få in snittsen så dom blir hela när jag vänder iaf hahahhah.

Så vad sker i helgen då ?
Jo imorgon kanske det blir färnebo bror helt på om det är fint väder hela dagen.
Då jag ska klippa gräset hos pappa.
Annars blir det färnebo på lördag då Janet och familjen kommer ut och ska grilla =)
Ska bli mys, har inte träffat dom på över ett år tror jag!
Krama om mina ögonstenar Saga,Elivs och lilla Sebastian.
Sebastian vet nog inte ens vem jag är xD
Men det lär han nog veta snart.
Ska försöka komma ihåg att ta kort, men de får vi se hur de blir med den saken haha.

På söndag har jag nada planerat, kanske åka och fiska med farsan om han känner för det, och om han är pigg nog för det dvs.
Annars blir det hemma eller så kollar jag om jag kan åka över till Ronjus och Thom :)

På måndag blir det dra till v-ås 06 sen vidare till Sthlm!
Ska dit och prata med advokaten inför rättegången på onsdag!
Känner mig faktiskt inte ett dugg nervös.
Och kul med en gratis tripp till storstan :)
Vad mer som sker på måndag vet jag int, men det visar sig allt.

Nej nu ska jag nog ta och glo vidare på BB Liven som precis börja på tvn.
Och bara ta det lungt!

byebye
Veronica

Kommentarer

  • callefille säger:

    Fin blogg :) är allt bra? :) bloglovin? :)

    2012-05-12 | 14:16:49
    Bloggadress: http://callefilles.blogg.se/
  • marigona säger:

    god kväll, vilken super fin blogg.

    hoppas du får en fortsatt bra kväll.

    lust att följas vid via blogkeen eller bloglovin? :)

    2012-05-12 | 20:39:50
    Bloggadress: http://nattstad.se/goned

Kommentera inlägget här: