VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Torbo = Najsooooo!

Kategori:Allmänt

Precis hem kommen från Emma!
Stack dit direkt från jobbet, Vi har snacka massa gojs like vanliga fall.
Och så vart jag bjuden på käk. Grillat :D

Sen kom Jennö  och Conny och deras vän, dom skulle bada Luna.
OCh då tog jag och Emma, Erics bil och haka på :)
Feting att köra Bästis Turbo, ojoj ;)
Torbo är sååååååå cooolt ;D hahaha

Och så klart så vart det sen kväll.
Tror inte jag kommit hem en ända dag denna vecka innan 00.00 hahah.
Helgen så vart jag där ända till kl 3.00 :O

Har snacka lite med Emma ang att hitta på nått i helgen.
ta och käka nått och kanske se film eller bara snacka gojs det går ju också kanoners :D
Se om jenöö vill vara med också :)
Madde kommer ju som sagt till mig i helgen.
Så vi får se hur planerna blir. Besök till rikemans sidan blir det nog iaf!

NEj uch jag kanske lär hoppa i sängen, är inte van att få sova så få timmar haha.
Men men.!
Juste på fredag ska och komemr min egna wanabe one pice nog vara klar ;)
Feting colling.
Men fan så stor den vart. jag drunknar i den xD hahaha
Tror jag la på lite väl för mycket extra.
Jaja tur jag har mallarna så jag kan göra ny och bara få de bättre och bättre.

Natti på er :D
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: