VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

OMG SHIT

Kategori:Allmänt

Igår var det värdens stress, och massor jag knappt fatta!
Men vi lyckas nog bra ang det imorgon.
Det värsta är väl om jag börjar tappa ord när jag ska prata hahah
Men de går nog så bra för jag är såå bra ;D

Igår såg jag att ett par av mina favo jeans hade gått sönder.
Damn!
Jag som int har råd och köpa nya.
Men man kanske ska ansöka om skadestånd för att psykopatiska människor som int borde få gå fria har lyckats komma när på en ;O
De skadeståndet lär ju int vissa ha nå problemas att peja :D
Tanke på så mycket olika bidrag dom får och leva på ;)
jaja nog om de!

Idag vart jag hemma från praktiken.
Kännde att de vart så stressigt igår och jag behövde varva ner mig inför imorgon!
Så nu blir de inge jobba förren på Tisdag nästa vecka!
Dagarna kommer gå såååååå segt!
men man får väl hitta på nå skoj!
Typ gå och köpa mig en lott!
ooooch så skoj
Nej blir nog dra ut till färnebo och tjärna in pengar så jag kan köpa mig lotten först :O
hahahah

Nej nu ska jag fördriva min tid med att DISKA!
Någon som vill diska åt mig?
Maila mig!

byeb ye
Veronica!


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Faaaaan vad du är bra ;-);-);-)

    2012-05-15 | 22:48:39

Kommentera inlägget här: