VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Måndag!

Kategori:Allmänt

Vart int KSK som jag skrev i förra inlägget.
Skönt att få sova ut trodde jag, men madde väckte mig =(
Men jag hade iaf sovit länge nog ändå.

Så idag har jag vart och träffa määädeeij.
Snacka massa dynga.
Sen hem och städa.
Har bara moppning kvar nu.

Haft mitt hår i hårinpakning hela dagen nästan.
Då folk tycker jag har så slitet och tort då ;)
Jag hoppas detta hjälpte lite.
För igår när jag kamma ut det såg det ut som om jag hade affro hahahahah.
Och det vill jag hellst inte ha.

Imorgon kommer troligen pappa in.
Han ska bjössa på mat =)
Jag käkar så dåligt med mat XD
Har kanppt nå skoj att laga mat på så blir att jag skiter i det.
Men inte dör man av de int!
Se om man kan få handla lite med pappa också när han ändå är här (A)
Är man fatti så är det tur man har en snäll pappa =)

Nej om man skulle klä på sig och sen moppa, kanske tar disken också när jag ändå är på ge.
Men de visar sig.

byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: