VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Lördagen = William bus =)

Kategori:Allmänt

Igår så träffa jag min Gudson William :D
Först lekte vi utanför Stefan, och sen så drog vi till affären!
Jag var tvungen att köpa nå och käka och sen så fick William en Godispåse =)
Vi gick tillbaka till Stefans park för att käka och kunna sitta i skuggan.
Så vi satt där och snacka och busa. Och william Skifta mellan att smaka av min sallad och sitt godis haha.
Tur han är lite nyttig iaf.

Sen så åkte vi upp til Månsan, och där var de så klart massor av folk.
Kom ankor som jag vart rädd för HAHAHA
Och william va helt tvärt i mot han sprang efter dom :P
Sen efter de så gav vi upp månsan och drog och lekte i lekparken baklom stefan vid skolan.
Var jätte mysig dag.

Jag var verkligen William Favorit igår. hahah så fort de va nått så kom han till mig. och han ville va i min famn när vi skulle gå någonstans osv. :D
'

Kommentarer


Kommentera inlägget här: