VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Kanoners!

Kategori:Allmänt

Idag har varit en toppen dag, förutom värmen XD
Varit på jobbet och börja lite smått med min dress jag gör! Dock tror jag denkommer bli TO HELL FÖR LÅNG!
Och arm måtten var lite för stora =/ men efersom jag är rätt så ok och har hjärnan på rätt plats så går det lätt att fixa :D

Sen efter jobbet så ringde farsan, han var på väg till sala. och så klart så bjössa han på käk. Och sen vart det åka och handla.
'Och han hade redan satt över pengar på mitt kort i smyg den jäken hahaha. Och man blir alltid lika glad, och de är tur man har sån snäll pappa XD kan inte vara lätt att ha en sån fattig och slarvig dotter XD
Men denna månad har iaf inte jag krypit till honom och fråga. Känner att det måste finnas en gräns. Och ja som ni märker behöver jag inte ens be min pappa. Han vet när jag är urfattig och inte! hahaha

Sen så hängde han med upp, och han börja puzzla och jag hade sån huvudvärk så jag passa på att ta min disk!
Sen så ticka kl på så Skrev jag till Emma och kolla om jag kunde komma över för att snacka lite allmänt.
Och jag tänkte inte stanna så länge.
Men ah kl är nu över 12 och jag är hemma. Så det vart ett tag!
Och så klart så han jag inte duscha. Så kl får ringa en timma tidigare så jag hinner göra de!
Och lika bra det, för har min mumsiga sallad att käka också. Eller kanske ska man ta med den till jobbet kanske :O
Jajaj de får vi se!

Imorgon blir det åka över till Emma efter jobbet, och så kommer säkert jännööö!
Och de blir väl massa snacka like allways och sen kanske äventyr på kvällen ;D

Nej nu ska jag se ett BB avsnitt så mina sömnisar får värka!
Natti heeeeeeeej!
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: